Pozycjonowanie lokalne- kto powinien się nim zainteresować?

Od pewnego czasu dzięki specjalnemu mechanizmowi utworzonemu przez Google, możemy w łatwy sposób znaleźć dany punkt handlowy czy usługowy w miejscu w którym się aktualnie znajdujemy. Szukamy pubu? Miejsca w którym można potańczyć? A może restauracji w której możemy dobrze zjeść? Wpisując odpowiednią frazę w Google w mgnieniu oka znajdziemy to czego szukamy. Na dodatek Google pokaże nam wszystkie punktu dostępne w lokalizacji, w której się obecnie znajdujemy.

Czego szukamy w poszczególnych miastach?

Czego najczęściej szukają użytkownicy Internetu jeśli chodzi o lokalne usługi? Najczęściej są to restauracje, sklepy, usługi, zdrowie i fitness, rozrywka, podróże, usługi finansowe.

Kto powinien się tym zainteresować?

Każdy, kto prowadzi lokalny biznes oparty na świadczeniu usług powinien zadbać o to by znaleźć się w wynikach wyszukiwania. Dla tych osób została wprowadzona usługa Google Moja Firma. Dzięki temu, że dana firma ma konto w Google Moja Firma będzie widoczna, kiedy użytkownik wpisze odpowiednią frazę znajdując się w danym mieście.
Jak założyć stronę- wizytówkę w Google Moja Firma? To proste. Przede wszystkim powinniśmy posiadać konto w usłudze Gmail. Jeśli utworzymy konto w usłudze Gmail oraz założymy konto w usłudze Google Moja Firma, powinniśmy przejść do wyboru odpowiedniego typu firmy, spośród proponowanych, następnie wprowadzamy nazwę firmy i dodajemy dane teleadresowe. Możemy również dodać godziny otwarcia a także umieścić krótki opis dotyczący tego czym zajmuje się firma. Kiedy już uzupełnimy wszystkie dane a nasz adres zostanie pozytywnie zweryfikowany, musimy zadbać o jeszcze jedną ważną sprawę… a mianowicie o pozytywne oceny.

Pozytywne opinie klientów- coś o co musisz zadbać szczególnie

Internauci, którzy odwiedzili naszą restaurację mogą wystawić opinię na jej temat oraz ocenić ją w skali od 1 do 5. najważniejsze, by dbać odpowiednio o klientów, by nie pozostawili negatywnej opinii, która potem może zaważyć na wizerunku naszej firmy. Niektórzy stosują mini rabaty za wpisanie pozytywnej opinii. Co jeszcze musisz wiedzieć o lokalnym pozycjonowaniu? Jak zrobić to najlepiej?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *